Certyfikaty

Funkcjonalna Terapia Manualna wg IPA (Institute of Physical Art, USA)

• Funkcjonalne Mobilizacje 1 (FM1)
  • Funkcjonalna Mobilizacja Górnej Połowy Ciała (FMUQ)
  • Funkcjonalna Mobilizacja Dolnej Połowy Ciała (FMLQ)

System Ochrony Kręgosłupa Core First Strategies wg IPA (Institute of Physical Art, USA)

Chód Funkcjonalny Oparty Na PNF Functional Gait wg IPA (Institute of Physical Art, USA)

Funkcjonalny PNF The Functional Approach to Proprioceptive Neuromuscular Facilitation wg IPA (Institute of Physical Art, USA)

FDM Intensywny Terapia Manualna wg Typaldosa D.O. Fascial Distortion Model  wg IFDMO

Medycyna Ortopedyczna wg J. Cyriax’a wg OMI

• Moduł I Staw barkowy, odcinek lędźwiowy kręgosłupa
  • Moduł II Odcinek szyjny i lędźwiowy kręgosłupa, staw łokciowy, nadgarstek i kciuk, podudzie i stopa
  • Moduł III Podudzie i stopa, piersiowy odcinek kręgosłupa, kolano, pośladek i biodro
  • Moduł IV Odcinek szyjny kręgosłupa, bark, obręcz barkowa, łokieć, nadgarstek, kciuk, ręka, zespoły ucisku struktur nerwowych w kończynie górnej
  • Moduł V Odcinek piersiowy kręgosłupa, klatka piersiowa i brzuch, odcinek lędźwiowy kręgosłupa, staw krzyżowo-biodrowy, kość guziczna i spojenie łonowe, staw skroniowo-żuchwowy, diagnostyka różnicowa: ból w pachwinie / ból pośladka
  • Moduł VI Kolano, podudzie i staw skokowy, śródstopie, ucisk na nerwy kończyny dolnej, ból psychogenny

PNF podstawowy wg IPNFA (International PNF Association)

Kinesiology Taping Podstawowy wg K-Active Association

Badanie, diagnostyka i leczenie dysfunkcji dolnego odcinka kręgosłupa oraz stawów krzyżowo-biodrowych (organizowane przez: Archeus Prywatne Gabinety Medyczne)
Badanie, diagnostyka i leczenie dysfunkcji szyjnego i piersiowego odcinka kręgosłupa (organizowane przez: Archeus Prywatne Gabinety Medyczne)

Proprioceptywne nerwowo-mięśniowe torowanie